<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d36833396\x26blogName\x3d-%5BThOuGhTs+oF+My+oWn%5D-\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://immortalised-memories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://immortalised-memories.blogspot.com/\x26vt\x3d-3797044929322087427', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Friday, February 12, 2010


i am finally back in Penang!!! weehee!! hehe =D Went to Gurney for lunch yesterday.. at Sakae Sushi... Yummy food!!! heheheh! love it... =) hehe ! Nick came late... like quarter through the movie.. oh yeah..!!! Valentine's Day movie is GOOOOOOOODDDD!!!! i love it sooo much!! hehe! very very very very nice... well i practically went awwwwww....awwwww throughout the whole movie.. hahah! =) highly recommended! hehe! So, after the movie... Fione and i DDR-ed.. haha! while Nick -poor him- had to hold our handbags for us.. hahah! =P but it was fun... beat Fione by million plus.. hehe! and we moved on to drums.. and once again i triumphed over Mokkie Pokkie.. haha! yay! so we were left with one more coin.. hahah! Nick had to buy another so that we can race together.. haha... i would say that girls rule.. hhaha! just kidding Nick!

after that was ICe- Cream!!!! nice yummy Ice cream with chocolate chips as toppings.. heheheh! oooooo.... as i left my cable back in the hostel.. i am sad to say that i can't upload pictures for the time being.. next time then!! =)

Because you love me for who I am. 7:06 PM.
Saturday, February 06, 2010



Angels brought me here- Guy Sebastian


It’s been a long and winding journey,

But I’m finally here tonight picking up the pieces walking back into the light

Into the sunset of your glory where my heart and future lies
There’s nothing like that feeling when I look into your eyes

My dreams came true when I found you, my miracle
If you can see what I see,
That you’re the answer to my prayers

And if you could feel the tenderness I feel

ou would know, it would be clear,
that angels brought me here

Standing here before you

Feels like I’ve been born again

Every breath is your love

Every heartbeat speaks your name
My dreams came true right here in front of you,
my miracle

If you could see what I see
You’re the answer to my prayers
And if you could feel the tenderness I feel

You would know it would be clear,
that angles brought me here

Brought me here, to be with you
Ill be forever grateful,(oh forever faithful)
My dreams came true when I found you,
my miracle

If you could see what I see

You’re the answer to my prayers,
And if u could feel the tenderness I feel

You would know it would be clear that angels brought me here

Your the answer to my prayers (Yes they brought me here)

If you could feel the tenderness I feel
You would know it would be clear,
that angels brought me here


My aunt played this song in her car yesterday.. it is quite an old song.. so yeah.. i
never knew that i kinda missed it.. =) so here it is.. listen if you have the time =)
it is sehr good!! hahaha!

Valentine's Day is coming up!!! exactly one week from now.. i am guessing that i
won't have time to update then as it will be the first day of CNY.. so yeah i am
posting it now.. to all my friends HAPPY VALENTINE'S DAY!!! hope you guys have a wonderful
Valentine's Day! =)


Because you love me for who I am. 6:22 PM.
Friday, February 05, 2010

Today, class finished at 12 something. Our lecturer managed to finish Doppler's effect... I find that this semester I like physics more than any other subject. Don't ask me why.. hmm.. maybe it is because of my horrifying physics marks last semester.. and they are going to send my results to my parents.. * gasps in horror* oh well. i am still debating with myself on whether i should go shopping this weekend.. I told my aunt that i will be able to go for a while because i need to study for Bio test this wednesday!!! hmmm... I wonder why they changed the date and the time for the test..

Anyway, back to today.. i had to go to my aunt's office... i decided that this would be the way every week because it would be more convenient for her as she doesn't need to pick me up every friday... all theway to shah alam.. i already owe her a lot for good food and her washing machine.. and of course her ironing board.. last weekend i had so much trouble ironing my clothes because i did not have an ironing board.. =( so, i had to clear and clean my table just so that i could iron 3 t-shirts... hahaha.. oh well.. at least my table is clean now.. =)

i realise that i diverted from my point twice already... so today i took ktm to sentral to dang wangi.. i had to wait the rain out because i did not have any umbrella... sad isn't it? but it is alright... i was reading a copy of this month's Reader's Digest, one of my favourite magazines. =) i happen to like this month's copy.. i kinda laughed myself silly with all the jokes.. and there were some touching stories inside too.... go get a copy yourself and read =) *promotes Reader's Digest* ahahaha i did promote it during my ethics presentation too! hahahaha...

oh yeah, Valentine's Day is coming.. and it falls on the first day of Chinese New Year.. hahaha... my classmate actually made a valentine's day card for his girlfriend.. i took picture of it but i don't think i should post it up here.. haha. it is really nice though... he made her the pop-up card which i taught the class to make last year during my demo speech... awwwwww.... how sweet is that.. and he did it very well indeed... when i saw it, i went Awwwwwwwwwwwwwwww..... and yeah, his girlfriend is one very lucky girl to have someone who would go through the trouble of buying papers, finding a craft punch and most importantly use his precious time to make the card for her... Well, i am actually glad that i could help him in a way.. =)

Oh yeah! Ehsan's Murtabak is sehr YUMMY!!! hahaha... i haven't had murtabak like in ages.. hahah! since since since... i cannot remember.. see how long ago that was.. =P haha! well i managed to cut down on my rice intake.. because rice=fats !!! hahaha and i didn't go to the gym this thursday.. arhhhhh!!! never mind. i will go there after bio test this wednesday.. GYM HERE I COME!!! haha.. playing with fonts here! There was this dedication thingy going on for CNY.. it is like in secondary school.. just that this one half the profits go to charity.. i think.. or something like that la.. i dedicated something to Kiran (my physics mentor) ahhahaa for all the times she helped me in my physics.. =) Thank you Kiran. hehe.. might as well say thank you here too! hahaaha well, she has put up with me being annoying especially when physics test/exam is around the corner.. me asking her 1001 questions.. and she has to crack her brain to give me 1001 answers =P anyway, thanks Kiran!!! =)

I can't believe that is already Friday! Soon it'll be Sunday and Monday and Tuesday and Wednesday.. And then Thursday.. I so hope that i'll get to watch VALENTINE'S DAY MOVIE !!! Vivien (my wonderful roommate) booked me!! hahahah =P The much awaited movie!! star-studded.. ahahhaha!! Taylor Lautner!!! Muscles and more muscles!! Even Vivien agrees with me! we think that his muscles are just nice and not over the top.. and he has a pretty face to go with it... =) ahem ahem... Fans of Taylor Lautner here!.. hahahaha!!!

This whole week... everybody or i should say that most of the people are singing this song.. Two is better than one- Boys like Girls ft. Taylor Swift... most people including me =P

I remember what you wore on the first day
You came into my life
And I thought hey
You know this could be something
'Cause everything you do and words you say
You know that it all takes my breath away
And now I'm left with nothing
So maybe it's true, that I can't live without you
Well maybe two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two, is better than one
I remember every look upon your face,
The way you roll your eyes, the way you taste
You make it hard for breathing
'Cause when I close my eyes and drift away
I think of you and everythings okay
And finally now, believing
And maybe it's true, that I can't live without you
Well maybe two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two, is better than one
Yeah, yeah
I remember what you wore on the first day
You came into my life
And I thought hey
Maybe it's true, that I can't live without you
Maybe two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking
Oooh I can't live without you
'Cause baby two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And I've figured out with all that's said and done
Two, is better than one

Because you love me for who I am. 2:23 AM.


Because you love me for who I am. 2:23 AM.

Profile

NAME
javascript:void(0) About: Vanessa =) -the rants and ramblings of a young adult at the beginning of a journey of a lifetime. nineteen this year. Loves: God. shopping.dancing. chocolate.muffins.cookies. sushi.bags.shoes. ice cream.storybooks.
weSPEAK

Recommended: cbox, shoutmix.


get one from cbox!
Thoughts to live by
▪ Because God created us to live and live we shall. ▪ Because God loves us for who we are. ▪ No one loves us the way God does. ▪ And thou shalt love the LORD thy God with all thine heart, and with all thy soul, and with all thy might-Deuteronomy 6:5 ▪ A loving heart is the truest wisdom -Charles Dickens
Exits
Adelyn Jiaps Gwen Lara Ben Michelle Junie Sofia Carmen Adam Geraldine Isaac Emily
Archives
October 2006 November 2006 December 2006 January 2007 February 2007 March 2007 April 2007 May 2007 December 2007 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 June 2010 November 2010
Credits
designed by lil.queens
photos: bexidaisy on DA
host: imageshack & imeem
inspiration & lyrics: TLG
title script source unknown.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com